Pagina's

maandag 31 december 2012

Goede voornemens voor 2013~

Ook al zijn voornemens een beetje onzinnig, ik vergeet ze in februari meestal weer, maar toch vind ik het wel leuk om ze op te stellen. Gewoon om aan het einde van het jaar te bekijken wat er van mijn voornemens terecht zijn gekomen. Dit zijn mijn voornemens voor 2013:



1. Meer bewegen en gezonder eten. 
Deze is een beetje standaard, maar het is wel iets wat ik weer wil oppakken. Ik heb dit een tijdje gedaan, maar het is er weer een beetje bij ingeschoten. Ik heb pas een Wii gekocht met Just Dance 4, dus daar kan ik veel beweging door krijgen. Verder wil ik weer veel fruit eten, want dat doe ik op het moment zo weinig, terwijl ik het wel heel lekker vind. Ik wil me gewoon wat fitter voelen!

2. Beter worden in Magic the Gathering
Mijn vriend heeft me laatst de basics van het kaartspel Magic the Gathering geleerd, en in 2013 wil ik daar nog veel beter in worden. En op een gegeven moment zelf potjes kunnen spelen met redelijk goede kaarten, en een beetje een verzameling opbouwen. Ik ben natuurlijk al goed begonnen met mijn roze deckbox haha 8D

3. Mijn blog nog groter proberen te maken
In 2013 wil ik in mijn blog een eigen domein geven, en het nog een stuk persoonlijker maken. Denk dan aan meer foto's van bijvoorbeeld mijn outfits, en ik wil ook echt eens video's maken, want dat zeg ik ook al heel lang. Ik wil mijn blog gewoon nog een stuk laten groeien.

Dat was het wel zo'n beetje. :) 
Hebben jullie ook nog goede voornemens?

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling!
xoxo