Pagina's

woensdag 9 januari 2013

Mijn favoriete (Nederlandse) blogs~

Ik lees en volg eigenlijk best wel veel blogs, en daartussen zitten een hoop favorieten. Het leek me leuk om in deze post mijn favoriete Nederlandse blogs te laten zien. Sommige van deze blogs zijn wel Engelstalig, maar worden wel gerund door een Nederlandse. Benieuwd wat mijn favoriete Nederlandse blogs zijn?



Mijn favoriete beautyblog is toch wel Beautylab, gerund door Serena. Elke dag komen er wel drie leuke artikelen online, en ik vind ze altijd prettig om te lezen. De artikelen zijn vaak erg origineel, dingen die je nog nooit op een andere blog hebt gezien. Bovendien vind ik Serena ook een ontzettend leuk mens, hoe ze over komt in filmpjes. 


Ook de blog van Tara en Larissa (de zusjes van Serena) vind ik erg leuk. Vooral de outfit vind ik inspirerend om naar te kijken, omdat ik hun kledingstijl erg tof vind. Ze maken af en toe ook leuke DIY's, die ik dan altijd wil doen, maar uiteindelijk vergeet haha. Achja, ik raak er wel ginspireerd door. :')


Over deze blog heb ik het gisteren al even gehad, maar toch vind ik het hier ook het vermelden waard. Deze blog staat vol met leuke artikelen over allerlei aspecten van Japan. Japanlovers zitten hier dus aan het goede adres. Ik ben in ieder geval fan!


Teskuh vind ik ook een van de leukste blogs uit Nederland, gewoon omdat de artikelen zo ontzettend leuk geschreven zijn. Gewoon heel eerlijk altijd. Ook zijn de video's van haar een van de weinige video's die ik af kan kijken zonder verveeld te raken. Een hele leuke lifestyle-blog!


De blog van Sanne vind ik zo leuk omdat ze ongeveer dezelfde interesses heeft als mij. De artikelen spreken me aan, en ze zijn leuk geschreven. This girl needs more followers! :)

xoxo!